luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Torsdag vecka 2:

Kategori: My life..

Inte så bra dag..
Började med att jag hade en smaldag, dvs en dag då man känner sig lättare och inte så svullen som vanligt. På fm blev jag hungrig, tog en mandarin på jobbet, fick igång aptitetn och kunde inte låta bli att klämma ett par kolor också.. Lunch på Limit, lax och potatis, helt ok, men såsen var nog nästan bara majonnäs..
Em och blodsockret var lågt igen.. godis.. (totalt idag kanske jag ätit max tio, men ändå..).
Bjöd Daniel på middag, rosmarinkryddad klyftpotatis och lövbiff med lite sås (utan flot).
Gott blev det, men blev tvungen att tugga tuggummi efteråt för att låta bli skåplänsning..

Livet är hårt, men jag är hårdare! Ha"

Kommentarer

  • emmy säger:

    Kämpa på Anna! du är hård!!!!!

    2007-06-14 | 21:39:22
    Bloggadress: http://www.emlanpemlan.blogg.se
  • Linni säger:

    heej gumman! synd att jag var upptagen när du kom in igår eller när det nu var..jag=dagvild! snurrlund skulle jag kunna kallas:P skit bra att du kämpar på och en stor eloge till dig att du skriver båda med och motgångar i den här bloggen! detta kommer gå vägen..när resultatet visar sig kommer du få mer och mer motivation! tänkte bara ge ett recept tips som e gryyym gott men samtidigt väldigt smalt!!!=)
    Rosépepper biffar
    Blanda köttfärs, fin hackad lök, mortlade rosépepperkorn, salt & peppar.(kan göra med ströbrög,ägg osv om du vill dryga ut å på fastare biffar, jag brukar dock hoppa över det). Forma till biffar och stek.
    Sås
    Bryn mortlade rosépepparkorn i lätt margarin. Tillsätt 1dl lätt creme fraische och späd ut med lättmjölk. Rör ner tomatpuré och smaka av med soja! skiiit gott! servera med kokt potatis eller vid fina tillfälla ev hemmagjorde klyftptatis i ugn! om du behöver veta exakt hur mkt det ska vara av allt så hör av dig. jag brukar bara tumma! lycka till å låt det smaka!!
    krraaamen på dig!!

    2007-06-14 | 22:07:04
    Bloggadress: http://lindapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här: