luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Tre veckor..

Kategori: My life..

Tre veckor sen jag började blogga nu.. Och hur går det då? Hmm.. ska vi inte prata så högt om..

Ställde mig lite motvilligt på vågen imorse.. +/-0.. Var både en besvikelse och lättnad.. jag är rätt så duktig i veckorna, men så kommer helgen.. Det var visserligen en lite festligare helg nu än det brukar vara, men man skulle nästan behöva den där "nyss-vägt-sig-med-viss-besvikelse"-känslan oftare än en gång i veckan..
Herregud Anna! Du har så mycket att ta av och du får bara iväg ett på tre veckor... halleluja..Nya tag. Igen.

Hade iaf skitkul i midsommar, drack en massa alkoholhaltiga drycker, åt en massa goda saker, skrattade massor, sov för lite, drck lite till, pissade bakom husknuten.. etc etc.. :-D Roligt va det iaf!

Idag bjöd jag Daniel och Emil på middag här igen.. Vad gör man inte för att få vara den där hjälplösa tjejen som står brevid och tittar när de starka karlarna jobbar.. he he.. Föreningen ska måla om våra balkonger och jag har ju haft nät uppsatt (förra ägarna satte upp det) för katterna. Jag har kunnat åka hemifrån medans de kan gå ut och in hur de vill på balkongen, men nu.. ser de snett på mig.. och kommer nog få finna sig i det i ett par veckor till eftersom de började med hus nr 2 idag, de räknar med att hus 2-10 ska ta ca 3 veckor.. jag bor i hus 8... Nätet är alltså borttaget, tillfälligt dock.. skönt med lite luft!

Ska försöka komma ihåg att ringa eller messa Emma snart.. mitt hår håller på att gro igen!! Hjälp!

Strax CSI i soffan..
Och A-K, han såg fin ut denna där... Mohaha! Smask!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    En sån vecka där midsommar infaller så är det tillåtet att unna sig en massa extra Anna! Det tar du igen nästa vecka :)

    2007-06-26 | 20:37:42
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: