luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Nu jäklarns!

Kategori: My life..

Jag har hittat en morot!! Nu blir det kämpa kämpa!! Wiieee!

När jag vaknade i morse så hade jag fått sms..
Det var Paola som hälsade mig välkommen till henne på kalas!
Jag tänkte att det var ju länge sen jag träffade henne och sen hade jag ju inget inplanerat idag efter jobbet (vilodag) så det var bara att ta på sig kalaskostymen och gå! När jag kom dit var hela lägenheten (en etta på Dagny - brukar vara 29 m²) full med folk! Det allra bästa var att träffa tvillingarna Twins, Paola och Emma (alla från The Wiz) och så Sara O förstås! Eftersom ca 90% av folket där (ca 20 pers?) var musikalfolk (mestadels från Sabinas Fall), så pratades det mest om sånt.. Och nu sitter jag här och vill bara sätta igång, NU, direkt!! Precis just den här kicken jag har nu har jag letat efter så länge!
Nu är den här och jag kliver på tåget!
Nästa höst ska jag stå på scenen igen, så är det bara!!!


Paola i sin nya fina mössa! Grattis gumman!

Förutom ovanstående så har dagen varit ungefär så här..
Vaknade klockan halv åtta med ett ryck! Jag hade försovit mig, rejält också! Och eftersom jag inte tvättat håret igår (eftersom jag inte ville gå och lägga mig med blött hår..) så var jag TVUNGEN att göra det innan jag visade mig ute bland folk. Kom till jobbet tjugo över åtta.. Måste vart rekord.  50 minuter från jag slog upp de grönblå och sen med toa, dusch, smink, frisyr, mata katterna, åka och tillslut komma fram. Frukosten fick jag dessvärre inhandla på Konsum, och jag vill därmed passa på att utfärda en varning!!! Köp aldrig Risifrutti "drink it" eller vad den hette! Uäsch!!! Blä blä blä!!
Jobbat på som vanligt, hoppas och tror att jag har det ganska lugnt imorgon, har jobbat undan en del idag. Om jag gör allt jag har kvar så får jag gå hem tidigare imorgon eftersom det är dag före helgdag! Sånt gillar vi! Blir först och främst operation "arkivering" (tar längre tid än man kan tro), operation 4 visningsmappar, och operation omskyltning på bankerna.. Sen blir det säkert fler grejer.. Det brukar iaf bli så..

Idag åkte mor och far till Kap Verde.. Mammis fyller 50 på måndag och jag unnar dem verkligen en veckas relax med sol, bad, njutning och gud vet allt! Fast lite avundsjuk är jag nog också.. Skulle inte va fel att åka till värmen nu inte! Hoppas iaf att ni får det superduperbra och att ni kommer hem bruna som pepparkakor! Jag ar förresten köpt en present till mamsen idag, hon kommer nog att bli glad! Kan däremot inte berätta vad det är än eftersom hon kanske får för sig att sätta sig på ett internetcafé...

Hursomhelst..
Nu nu nu ska vi köra stenhårt!! Are you with me!?

image129
Min finurliga "Jag har en idé-min".. Nu har jag en idé!! Go for it!!!

Kommentarer

  • Sara oooo säger:

    Anna klart som korvspad att du ska stå på scenen i höst! Weiii! Och föresten, risifrutti drink it är bara klägg på flaska. Jag har smakat en klunk en gång. Avstår gärna från en upprepning! Kul att träffa dig igår också även om vi inte hann talas vid så mycket. Kändes som om vi var typ 100 pers på en kvadratmeter! Kram på dig vi ses!

    2007-11-02 | 10:23:06
    Bloggadress: http://ollinen.blogg.se

Kommentera inlägget här: