luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

100 gånger

Kategori: My life..

Ja faktist! Såg av en slump att detta är mitt 100:de inlägg!
Sen i juni så har jag plitat ner några ord här nästan varenda dag.. Det ni! :-)

Idag försov jag mig.. igen..
Vaknade strax efter sju (ja... det är faktist att försova sig för mig!!) och då blev det bråttom bråttom.. Studsa upp, inse att kroppen är fylld med träningsvärk, snubbla in i duschen, äta frukost..etc etc.. Jag var dessutom TVUNGEN att äta frukost eftersom jag tappade blod idag.. Annars hade jag nog inte tagit mig ur stolen! Fast idag gick det rekordfort! Hon som tappade sa tom att "oj, det gick snabbt".. tog dryga 4 minuter.. brukar ta iaf 7.. Ingen yrsel heller! Och när jag sen fick en tuss att trycka med så tog jag bort den för tidigt, och då kom det fortfarande pulserande blod.. göräckligt!! Gillar inte blod..

Blev aptrött på eftermiddagen..
Sprang in till A-K när jag kom hem (hon åker på jobb imorgon..), fortsatte hem med en förhoppning om att jag kanske skulle dammsuga idag.. har fortfarande inte blivit gjort trots min grovrengöring i fredags! Sen.. vet jag inte vart tiden tog vägen.. Jo just ja! Kollade på en Wallander-film, gillar dem! Men den här var.. sådär.. Fotografen. Sen blev det tår-kalas till Grey´s kl nio.. Fy fan vilket jobbigt avsnitt!

Och nu är det då läggdags för länge sen! (Igen)

   
Försöker ibland förlika mig med det faktum att jag har ett par glasögon..
Använder dem på jobbet, men är noga med att ta av dem när jag inte sitter vid datorn, så jag vet liksom inte hur jag ser ut i dem..? Vad tycks! ha ha ha ha!!

Kommentarer

  • grannen säger:

    100jubilör!! Coolt! Jag tycker inte om karlar just nu, men jag tycker om dig! :) Hemma igen om två! Kram

    2007-10-04 | 09:45:48
  • Anonym säger:

    Snyyyyyginnngggg

    2007-10-04 | 12:55:49
  • Anna Andersson säger:

    Hahaha...stiligt ;)

    2007-10-05 | 15:43:52
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: