luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Aaaaajmm ööööhölaaajv!

Kategori: My life..

Imorgon ska jag slå dem på fingrarna! :-P
Eller nåt! Jag har iaf laddat batterierna med lite BodyBalance idag!

Känns som jag har lite FÖR mycket på gång nu..
Jag hinner inte riktigt med i svängarna..
Men kul är det! Jag tycker om att va fullbokad! :-)

Golf hela dagen imorgon, sen fest på kvällen, Kjell blir nog nykter och kör (tyvärr egentligen, för han är rackigt rolig att öla med) så då kommer jag både dit och hem! På lördag ska jag på deckarmusikalen Sabinas Fall med Emma mitt på dagen, sen blir det nog middag och lite vin här på kvällen... På söndag blir det förmodligen fika, sen träning. På måndag har jag bokat in en 9-hålsrunda... Ojoj..Var tog min egentid vägen??

Anna - INSE - du lever livet! :-D

Vill avsluta med att gnälla på, och hylla, mina älskade odjur/gosedjur!
Ibland är de VÄLDIGT billiga men de är ändå alltid oersättliga!
Kan man motstå en gullunge som denna?
image56
Dizzy i min SF-påse..

Ah! Carolina var in på jobbet idag!
Och hon var ju såklart inte ensam... :-)
Jag höll i lilla Hanna i säkert en timme och hon bara låg och jollrade..
Farligt farligt!

Carolina och Hanna

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Duktig du är med tränandet nu. Du verkar ha kommit igång ordentligt!!! Kram

    2007-10-05 | 15:45:51
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: