luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Angående karlar och sånt

Kategori: My life..

Måndag igen = vägning..
Idag var det +0.5.. jävla skit!
Men jag har ju inte levt direkt sunt de senaste dagarna heller.. så jag får väl skylla mig själv antar jag. Fast det känns visserligen som om man går upp och ner två kilo varje dag.. Tränat har jag ju iaf gjort.
Nu glömmer vi det och ser framåt istället!

Bokade in en spontan lunchdejt med Björn igår kväll..
Vi var och åt sushi på stan och det var.. trevligt..
Vet inte vad eller hur jag ska känna, men just nu gör jag inte det (tror jag).
Jag tycker det är skönt att ha det på den här nivån..
Måste man alltid hoppas på nåt mer.. inte nu! Inte redan!
Men jag tycker ju om honom.. *förvirrad*

Golf i Samuelsdal efter jobbet..
Det gick ganska bra iaf.. fast vi hann inte spela klart, för när klockan var sju så var det becksvart på banan och man såg inte ens var chipparna landade.. Så vi slog ut på 8:an, men jag gav fan i att leta boll, kändes dödsdömt. Precis som hela situationen. Trevlig och verkade snäll, men för lite "go" tänkte Anna och släckte lampan för honom som nåt mer än vän. Sorry!

Det låter som jag är karltokig, och det må jag vara..
Jag tycker om bekräftelse, precis som alla kvinnor, men just nu känns det helt ok att va singel. Klarar mig bra ändå (även om ekomomin blivit BETYDLIGT sämre!). Jag vill inte ha nån för att "ha nån", jag är så less på det! Händer det så händer det! Och vänner kan man aldrig få för många! :-)

Imorgon ska jag på hälsokontroll inom jobbet.
Blodprov, pissprov, hörsel, syn, längd, vikt etc. etc.
Tycker sånt är lite "bittersweet", dvs jag gillar det men ändå inte..
Jag tror ändå att om de hade ett prov från ett halvår tillbaka att jämföra med så skulle jag visa toppresultat! Jag mår bra nu. Psykiskt OCH fysiskt! Och det blir bara bättre och bättre!

image70
En glad, frisk och förfriskad Anna på O´Learys i fredags...

Nu ska ja gå och sova som en prinsessa igen..
Älskar att göra just det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: