luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Att sova sött eller som en gris

Kategori: My life..

Men åååhh... Hur kunde jag sova så här länge?
Vad ska jag nu hitta på? Träningen börjar om fem minuter...
Kanske är dags att trä på sig nåt varmt och knata runt broarna?
Åååhhh va drygt.. och inget sällskap och ingen mp3! :-P

Måste nog checka runt med folk om det finns roligare förslag än så..

Anna J - Jag hoppas att 06.54 är tiden du gick upp eller kanske hälsade på "ulrik", för om det var din ankomsttid så kommer det kanske att bli en lätt match imorgon! Mo ha ha ha! Hoppas du hade kul iaf! :-)

Gårdagskvällen blev ungefär som jag planerat..
Mat, Idol, 4 alldeles för små mintkakor, en skål popcorn, en Wallanderfilm (som jag upptäckte att jag redan sett), borstning och kloklippning utav missarna.
Inget vin, jag skippade det.
Mintkakor.. mumma, jag är helt frälst vid mixen choklad/mint, eller bara mint..

Lite huvudvärk idag, sk helg-värk.
Varenda gång jag sover ut så kommer den krypande..
Går nog över när jag ätit lite frukost, hoppas jag.

 
Skillnaden mellan sova sött eller sova som en gris..

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Jag är helt klart en gris-sovare *haha*

    2007-10-13 | 16:16:02
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • emmy säger:

    hahahahahahaha...jag dör ....det där gjorde min kväll...=)

    2007-10-14 | 00:54:34

Kommentera inlägget här: