luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Black coffee please!

Kategori: My life..

Apu! Idag är jag så trött så jag nästan trillar av stolen..

Gårdagen började med den obligatoriska måndagsvägningen, -0,5. Bra, det går åt rätt håll! Hade faktiskt förberett mig på annat med tanke på hur jag svullade hela föra veckan..

Jobbade, var iväg på träning (Easy Line Cirkel), hem till mormor som ville ha hjälp med byte utan gardiner, fortsatte hem, loggade in och vips! Middagsinbjudan.. Trevligt! :-) (Därav mitt korta inlägg igår, det blev lite brådis..) Tackade inte nej till det, kollade på film, åt och myste lite, åkte hem alldeles för sent med tanke på att man skulle upp och jobba idag.. Ugh!

Lunch idag.. Kina.
Anna.. kom hem nån gång! :-S

Blir nog ett pass BodyBalance idag..
Har tagit med min nya Yoga-matta som jag fick från en tidningsprenumeration, ska bli kul å se om den gör nån nytta! Idag blir det kanske ett mupp-vrål på avslappningen (vet inte om jag nämnt det tidigare - men jag kan skrika rakt ut när jag ska till att somna! :-S), är ju så satans trött!

Tillbaka till jobbet. Kafferast var det ja! :-)

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Mupp-vrål? Hahahaha...det var dagens roligaste.
    Jobbigt om du har någon med dig hem och det skulle hända. Skrämma slag på den stackaren *moahaha*

    2007-10-27 | 16:52:00
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: