luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Champagne! :-)

Kategori: My life..

Brorsan kom hit och tog med mig ut på lunch! Burger King..
Vilken vecka!.. Puh! Får nog ta i med hårdhanskarna efter helgen istället..
Har dessutom inte tränat på snart 1,5 vecka (på Svea alltså).
Jag kom på en grej.
Har ju känt mig låg som en ubåt ett tag, skrattat utan glädje och somnat ovaggad varje kväll. Konstant trött och orkeslös. Nu kom jag på varför, kanske iaf!
Jag har inte tränat på 1,5 vecka...
Det måste vara därför! Jag hoppas det. Ska ta tag i träningen igen senast måndag!

Var iväg till glasapoteket och handlade champagne idag.
Rainer på jobbet har precis fått firmans största affär i hamn.
6,6 miljoner. Har hängt i en skör tråd i ett halvår. Bara väntat in ett svar om förköp.
Så idag skålade vi i champagne! Gott! En försmak av kvällen.
Anna.. måste tyvärr meddela att ett glas champagne fick mig nästan att somna pladask över tangentbordet. Så jag antar att ribban är satt för kvällen... :-S

Wake me up when
The partys over
It seems Ive had too much wine

Please remember
To remind me
If I had a good time

Was I friendly?
Or was I bragging?
And did I start to bore you?

Was I charming?
Or was I absent?
Did I even say goodnight?

Fill me up lets take a ride
From your mouth into my mind
Cause I grow weary from this trip Im on, yeah
And the ride keeps getting longer

And in morning
Ill be hungover with my face into the phone
Please forgive here on after
By the way howd I get home?

Was I laughing?
Was I choking?
And did I start to annoy you?

Was I sleazy?
Or was I dazzling?
Did I even say goodbye?

(fill me up lets take a ride
From your mouth into my mind
Cause I grow weary from this trip Im on, yeah
And the ride keeps getting longer) x 3

So wake me up when the partys over
I seems Ive had too much wine


Linda Perry - Fill Me Up

Skön brud, skön låt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: