luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Dancing with myself tonight!

Kategori: My life..

Ikväll dansar jag med mig själv!

Har precis avnjutit en innihelvete stark, hemmagjord thaikyckling-gryta..
Så stark så jag precis börjat känna läpparna igen faktist.
Funderar på att värma vete-säcken, hälla upp ett glas rött, lägga mig under en filt i soffan, glo på Idol och sen sätta i en Wallanderfilm.. Tycker det låter mycket lockande en kväll som denna! Jag har för övrigt frusit konstant i ett par dagar nu, märkligt hur lång tid man tar på sig att vänja sig vid kylan.

Mycket på jobbet idag med.. Hann inte klart med allt jag planerat, men, jag antar att det ligger där och väntar på måndag.. Har bla förberett måndagens sju tillträden.. Apu!

Undrar vad man ska hitta på imorgon..?
Jag tänkte inför helgen att det var så skönt att inte ha något inplanerat..
Nu känner jag mig lite stressad över det!
Blir nog träning imorgon fm, sen kanske jag åker till Mockfjärd och hälsar på, ska spela golf på söndag i Gagnef så det skulle ju passa bra att sova där.
Och så får jag säkert lite mat om jag ber snällt! :-)

Om någon skulle känna för att kramas lite ikväll så är jag öppen för förslag!
Kravet är att jag får värma mina iskalla händer på dennes rygg!
Oj oj oj!!! Sluta ringa nu!!! Det räcker med en!!!

Utgår från att alla förstod att jag skojade...?
Med att det började ringa alltså! ;-P

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hejsan.. hälsningar från fullast på plan

    2007-10-13 | 06:54:27
  • Anna Andersson säger:

    Stark mat är inte riktigt "my cup of tea"... Men det finns inget som går upp mot grymt kryddad thaimat vid en ihärdig förkylning! Då jäklars blir man frisk på nolltid *haha* Så om du blir förkyld så vet du hur du ska bete dig för att fixa till det ;)

    2007-10-13 | 10:07:47
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: