luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En snabbis vid skrivbordet på jobbet (inte på)..

Kategori: My life..

Oj oj snabba bud!
Golflektion i Dalsjö direkt efter jobbet! Synd att det kanske är sista gången i år man håller i en klubba bara.. Fast på nyheterna i morse lovade de mildväder till nästa helg, så kanske kanske att man får gå en runda till! :-)
Vore ju kul å se om det ger nåt resultat!
Får väl se hur kvällen utvecklar sig efter det, finns några olika alternativ..
Antingen; hem, middag, sova, annars; hem, åka på middag, åka hem, sova..
Det visar sig. Aternativ tre är champagne.. *hihi bus*

Jag garderar mig därför med en snabbis från jobbet (blogg alltså).

Full rulle hela dagen..
Just nu ligger det 11 pärmar på mitt skrivbord och väntar på att få bli arkiverade, det är bara det att det är så himla tråkigt och jag har verkligen inte haft tid idag.. Sen är det ju inte prio ett heller.

Min kropp längtar tills på onsdag..
Då ska mamsen ta med mig på SPA-kväll i Leksand..
Det blir lite simning, bubbling, massage, solning.. Grymt välbehövligt!

Så..
Kanske får ni en ny lägesrapport ur mitt banala liv lite senare ikväll, kanske inte..
Det är som med allt annat, det visar sig! ;-)

Once you put your hand in the flame
You can never be the same
There's a certain satisfaction
In a little bit of pain
I can see you understand
I can tell that you're the same
If you're afraid, well rise above
I only hurt the ones I love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: