luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Golfguru på framgång!

Kategori: My life..

Idag har jag verkligen betalat för de senaste dagarnas syndiga leverne..


Var ut och spelade 18 hål med papsen på förmiddagen.. Idag, Tack Gode Gud, så funkade det! Jag har förlåtit min träetta och den har förlåtit mig, nu spelar vi bra tillsammans som på den gamla goda tiden igen! Första nio gick sådär, hade otur med bunkrar och puttar, men sista nio - som faktiskt är svårare - gick urbra, dem spelade jag på mitt hcp! Fick ihop 29 poäng, det bästa resultatet sen jag sänkte mig i somras! :-)

Åt på golfrestaurangen, åkte hemöver, slappade i nån timme (eftersom det blev en lucka i kalendern då fikat blev inställt/framflyttat) och sen bar det iväg till Svea och BodyJam! Det är så jäkla roligt!! Jag har verkligen hittat ett pass som passar mig! Sista gången med denna koreografin idag.. Fär väl se hur bra man hänger med nästa vecka då.. he he

Som jag sa tidigare, min helg var fullbokad, men det blev lite annat än vad som var planerat! Och det gjorde då ingenting! Den som väntar på nåt gott vettni! Och imorgon väntar en 9-hålsrunda efter jobbet! :-) Kan bli kul!

Så sammanfattningsvis.. Idag har jag spelat som en gud och svettats som en gris.. Nu ska jag ta och äta nåt så jag blir som en människa! *mo ha ha*

Kommentarer

  • mjoor säger:

    du är rolig du. Synd att du inte nämnde andra roligheter på banan...fast de är ju inte rolig för alla.
    Ha en skön kväll.

    2007-10-07 | 19:27:20

Kommentera inlägget här: