luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hemsamarit

Kategori: My life..

Jag är en vänlig själ. Åtminstonde ibland..
Idag har jag vart en snäll flicka och hjälpt mina roliga, söta, finska grannpensionärer.
Han kom ut när jag kom hem och frågade om Daniel kunde hjälpa dem med inställningarna på teven.. Jag förklarade att Daniel flyttat för snart ett halvår sen men att jag kunde testa om jag kanske kunde hjälpa dem (till saken hör att jag - på en hel del saker - var betydligt mer teknisk än mitt ex..hihi)..
Gubbel ville ha Eurosport och tanta ville ha Hallmark! Och varsin teve hade de med! Gud de är såååå söta!! 
När jag hade vart snäll och hjälpt dem så fick jag dessa:

image86
Granntantens hemstickade raggisar

Fina va!!??
Jättefina tycker jag! Ska bli mig ett nöje att hasa runt i dem här hemma! :-)

Idag har jag faktist dammsugit och tvättat här hemma..
Det var skönt att få det gjort!
For runt som en virvelvind här med dammsugarn.. Känns att man inte har tränat på ett par dagar nu, överskottsenergi i benen, men sinnet är så trött så trött.. Därav min relativt tidiga blogg idag. Jag ska sova före 22:30 har jag bestämt! :-)

Imorgon drar det ihop sig till party!
Anna hämtar upp mig i Medväga efter jobbet, sen åker vi till Vika på förfest, vidare till Falun på Taxi-fest, till Vika för att sova, sen kommer Nicklas (Mr Golf) och hämtar oss på morgonen. Anna och han ska till Dormy´s i Örebro och köpa nya golfklubbor till henne.. Hon ska få ett helt nytt set av sin pappa..
Och då tar hon ju inga skitgrejer!! ;-)
Jag däremot ska då hem och duka upp för födelsedags-fika. Skickade ett sms till lillebror med texten: "Välkommen på kalas hos Anna på lördag klockan tre", kändes verkligen som man var 7 år igen.. :-)

Nu go vänner tar jag avsked av er alla, för nu.. drar jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: