luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hurra hurra hurra hurra! Tamtaratamtamtamtamtaaaa!

Kategori: My life..

Idag vill jag börja med att gratulera världens bästaste A-K på födelsedagen!
Tänk att du alltid kommer att vara 12 dagar yngre än mig.. Det är ju förjävligt!

Har jag nånting annat att skriva om idag..?
Nej, nästan inget..

Var och tränade efter jobbet, Easy Line Cirkel, Anna H var också där så vi svettades tillsammans. Åkte därefter vidare till ICA Maxi för storhandling, var där i ca 1,5 timme.. Folk kan undra vad jag gör där inne så länge, men jag strosar runt lite och idag hade jag ändå en inköpslista! Daniel HATADE att åka till Maxi med mig.. Hi hi hi!!

När jag kom hem så blev det matlagning á la Pronto! (Fick för mig att pronto betyder nåt i stil med "på en gång" eller "snarast" men ju mer jag tänker på det desto mer osäker blir jag..) Jag lagade iaf en supergod thaigryta med seafood...Mumma mumma mumma!!

image126
Smaskelismaskismask!

Idag bestämde sig bossarna för en ny lokal uppe i Leksand, det var på tiden. Den kommer att bli jättebra när den är färdigfixad, men just nu kallar de den för "Thore Skogman-lokalen".. tror jag det var.. Fråga mig inte varför.. De är lite knepiga där på kontoret i Leksand! ;-P
Förhoppningsvis så kommer även vi i Borlänge att få rusta våran lokal under vintern nu.. Tur det.. För som det ser ut nu är det ju förvånandsvärt att kunderna inte vänder i dörren.. Det ser ut som nån spytt  minestronesoppa på våra väggar.. Terracotta... Huuuuuu!

Nu mina vänner ska jag gå och få lite välförtjänt sömn!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack tack bästa! Jag har haft en toppendag!
    Kram

    2007-10-29 | 22:47:54
  • Faster säger:

    Kan man få receptet på Smaskelismaselismask? Det såg ut att vara just smaskelismaskelismask.
    Kram fr faster

    2007-10-30 | 00:32:49
  • Anna Andersson säger:

    Kanske pronto betyder "bråttom"....?....öh, näääe jag vet faktiskt inte jag heller :/

    2007-11-04 | 16:25:20
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: