luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Imorgon stavas det H.U.V.U.D.V.Ä.R.K.

Kategori: My life..

Hihihi.. Full idag och kanske full imorgon..
Ojojoj.. Jisses!
Kom precis hem från en kväll med jobbet!
Härlig god mat, massa öl och drinkar.. och garanterat huvudvärk i morgon.. det kommer nog på köpet! Stackars stackars mig som kommer va så bakis imorgon.. Anna - du är en underbart härlig människa, vet du det? Men ibland så har du lite dåligt inflytande på mig! ha ha :-P
Åt iaf tok-goda Baby Back Ribs på O´Learys (eller hur fan det nu stavas egentligen..).. TOK-GOTT! Tack tack tack till alla underbara människor som var med och förgyllde kvällen (och jag börjar inte bli sentimental, jag bara tycker så)!

         
Lite bilder från kvällen... :-)

Jag och Anna skulle fortsätta in på Harrys, men det var fullt så jag fick åka hem istället (kanske var meningen..?). Vi får ta det en annan gång Anna, när jag inte har hela helgen uppbokad och när det inte är fullt på Harrys.. hihi.. och då ska jag bli minst lika full som jag är nu i skrivandets stund! *L.O.V.A.R*

Imorgon fm måste jag städa här (igen... vart kommer all skit ifrån??), Emma kommer som jag tidigare sa, och sen blir det nog hemmakväll med middag och vin.. :-) Undrar bara vad det blir för mat.. jag har då INGEN aning.. och vill helst inte hitta på nåt heller! Varför har detta gått över i nonchalans? Borde vara mer prioriterat än så? Har jag slutat bry mig!? Isånnafall får jag ta och kamma till mig! Ska ta en funderare på det imorgon när jag vaknar..

Idag träffade jag Mr fika.. och Mr Dejt ringde..
Och Ms Björklund gick på grund!
Godnatt!

Kommentarer

  • A säger:

    Bara ibland?? hehe då måste jag skärpa mig genast!!

    2007-10-06 | 11:58:12
  • Anna Andersson säger:

    Haha...ser ut som det var en kul kväll i alla fall :)

    2007-10-10 | 18:47:41

Kommentera inlägget här: