luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Juppinallen Ericsson..

Kategori: My life..

Ikväll blir en tidig kväll..

Gick och la mig relativt tidigt igår, trött och sliten.. Men kunde jag sova? Icke..
Fullmånen håller nog på att gå tillbaka nu, men det kan ju vara en faktor. Mångalen. Man ligger där och är trött, kollar på klockan med pigga ögon, kollar på klockan efter ett tag igen, "oj har det gått en timme sen sist"..? Frågan är om man faktist slumrat därimellan eller om man legat där och trökat en hel timme..? Skulle gissa att man sovit, men ändå.. Varenda gång man kastar sig om så känner man sig.. vaken.. Suck!
*Vad vore väl ändå en hästens..? Kanske dötrist.. och tråkig och.. alldeles... aldeles underbar..*

Glömde nallen på jobbet idag.. och inte var som helst heller.. utan på toaletten! ha ha
Ringde A-K det sista jag gjorde innan jag stack, och det näst sista jag gjorde va.. eh.. ja att gå på toaletten! Tänk va handikappad och försvarslös man blir utan mobilen!? Loggade på MSN direkt jag kom hem, skrev till A-K att: "Glömde mobilen på jobbet, kanske kan åka iväg och gå?". Vi hade nämligen bestämt att vi skulle ta en promenad och ja, det blev en promenad, men det blev efter vi vart förbi på jobbet och hämtat mobilen som låg så fint och väntade där jag lagt den när jag tvättade händerna.. Sen åkte vi till Bergebo och gick en sväng..

A-K har vart hos en konstig doktor (homeopat?) som har tittat på hennes blod och känt på hennes muskler osv.. Han har iaf gett henne en diet som innebar att jag "var tvungen" (inte sååå svårövertalad) att komma och visa hur man gör en god thaigryta.. Vilket innebar att jag tog med mig ett par morötter och en röd chili och sen fixade hon en riktigt god middag... :-)
(Känns som jag utnyttjade dig gumman! Min tur nästa gång!)
Der är ju inte svårt att fixa god mat snabbt (och då menar jag inte fiskpinnar - även om det inte är så dumt alla gånger..), det enda som krävs är lite fantasi och kryddor!

Puh! Klockan är mycket nu! Måste i säng innan jag blir övertrött!
Kram på er!
Förresten.. mobilen ringde faktist två hela gånger efter jag hämtat den.. ;-)

Oj!! Höll på att glömma!!
Vägning idag.. Oförändrat..
Men jag tränade 4 ggr förra veckan, kan va därför..
Det där med muskler och fett igen vet ni! :-P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: