luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Lite längre, Lite rakare

Kategori: My life..

Det blev alternativ ett; hem, middag, sova..
Var nog inte så upplagd för varken andra eller tredje ändå... :-/

Gjorde ett tappert försök med morgonpromenad imorse.
Jag kom upp och ut, tom stavarna fick vara med! Tyvärr så kom jag till den insikten att det var mörkare än på Kenyas avbytarbänk ute.. Inte en lampa på vägen jag skulle gå.. och så kom det läskiga folk med hundar och bilar som körde onödigt sakta förbi (det hörs att jag sett en och en annan skräckis va?), så det slutade med att jag vände innan jag skulle ta skogsvägen.. Blev en lite kortare tur än planerat, men det blev.

Minus ett på vågen med.. Positivt.

Skyndade mig hem efter jobbet, svidade om till golfkläder och kastade mig i bilen mot Dalsjö. Mötte upp med Mr Golf som gav mig några teknikiska råd och vips! Bollen for iväg som ett spjuuuuut! Kommer såklart få öva en del innan jag blir riktigt säker, men det är kul att se vad lite finslipning kan göra! Han sa också att min driver är lite för "mjuk" för mig eftersom jag faktist har ett bra bett i mina slag.. Så hädanefter skyller jag alla mina sneträffar på mitt mjuka skaft!! ha ha ha
Hårda skaft ska det va!!! *asg*

Ingen middag, ingen champagne..
Vad är väl en bal på det där slottet..egentligen!? Säkert inget för mig! 
Kan ju ändå inte dansa vals, så det hade kunnat vara min "tango to hell".. :-P

image84


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: