luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Midnatt råder, tyst det är i husen, alla sova, släckta äro ljusen..

Kategori: My life..

Blev ingen middag med vin idag, förhinder = uppskjutet = helt ok!
Åkte till Vika istället och lekte med Anna och Olli, chips, popcorn, salsa,
Johnny Cash och cola.. Det är grejer det :-)


Lilla Oliver

Men kanske ska börja från början..
Vaknade av klockan vid halv tio.. Seg och lite småtung i huvudet..
Men när jag gick upp visade det sig vara bättre än jag trott, tack och lov!
Hade kunnat vara betydligt värre!
Sprang runt halvnaken och städade, slängde mig i duschen och var precis färdig när Emma ringde från parkeringen.. Hon fixade mitt hår (blev bra - som vanligt! Tack!) och så fixade vi små presenter till några i musikal-ensemblen och fortsatte in mot stan för musikal, Sabinas Fall!
Jag satt verkligen och önskade att jag hade fått va med och sjungit och dansat där uppe på scenen.. Det är ju så kul!! Och jag måste ju bara säga..
Fan Sara Ollinen, jag är superimpad!!! Du var outstanding! Ingen som slog dig på fingrarna där inte! Bra musikal fö.. Lite svårt att höra en del texten och ljudet var inte alltid perfekt, men man kan inte få allt.. Kan iaf rekomendera folk att gå och titta!


Min nya hårfärg!

Golf med papsen kl 09:20 imorgon bitti!
Dags att gå och lägga sig pronto!
Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: