luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Mr hit och Mr dit..

Kategori: My life..

Okej.. det känns som det är dags att reda ut begreppen..

Ni börjar undra vem som är vem egentligen.. Och jag förstår er, MEN, det är inte så rörigt egentligen.. Vi kan väl börja med att sätta ett alias för var och en så kanske det blir det lättare..

Vi börjar med:
1. Mr Dejt / Björn, ute ur bilden, man fick inte en syl i vädret..
2. Mr Snäll, golfvän som inte blir mer än så.. Har ej pratat så mycket om honom, en trevlig kille som jag hoppas kommer att hitta någon snäll tjej i framtiden!
3. Mr Fika, en trevlig kille med fötterna på jorden (eller högt uppe i luften..byggjobbare.. och JA arbetsklädd! ;-P) våra tider går inte riktigt hand i hand, men, det kan nog bli fler gånger..

och som om inte detta räckte så slänger jag in en bubblare..

4. Mr Golf eller ska han få heta Mr Grisen i säcken?, en äkta golfer som ska göra mig farlig på banan! Vi ska, om det inte blir snö och drivis imorgon, träffas och ha en genomgång av golfens grunder. Vi har träffats förr (läs inlägget Grisen i säcken), så jag vet att han är trevlig. Känns elakt med Mr Grisen i säcken, han får heta Mr Golf från och med nu..

Så, det var alla.. eller ja.. Beror på om man även ska ta upp Mr Ex, Mr Broder och Mr Lindskog eller alla andra män jag känner och umgås med, men det känns ju inte direkt aktuellt..

Var och tränade Pump med Loppa idag, gick rätt bra tycker jag, känner att jag blivit starkare! Och jag har knappt någon träningsvärk alls efter gårdagen.. konstigt!? Men jag känner redan nu att jag har det imorgon! Hääärligt!

Åkte och handlade efter träningen, hem och lagade mat, och nu skriver jag i pausen på Grey´s Anatomy.. Ååh hon får inte dö! Men det gör hon nog inte heller.. Jag menar, hur skulle det se ut? Huvudperson och allt..?

Hörs imorgon! Back to Mr TV.. My best friend!

image73

Kommentarer

  • Loppa säger:

    TACK för att du än en gång klargjorde detta med alla dina mistrar hit och dit!
    Du har så himla många så du kanske kan låna ut nån av dom vid tillfälle??
    Hehehehe...^Åxå tack för ditt tidiga inlägg ikväll, äntligen kan jag gå och dra täcket över huvvet:-)
    Kram...kusin loppa

    2007-10-10 | 22:15:29
  • Anna Andersson säger:

    Aaah...nu är jag med tror jag!
    Jag satsar mina pengar på Mr. Fika. Arbetskläder går inte av för hackor *hihi*

    2007-10-13 | 09:54:51
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: