luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Okej förlåt då..

Kategori: My life..

Får börja med att be alla som eventuellt känner sig kränkta eller
orättvist behandlade om ursäkt, förlåt, men jag menade det! :-P
Man kan ju inte gå runt och va blödig, jag måste ju säga vad jag tycker..
Men ok, kanske inte lika riktat i fortsättningen..

image71
The devil in me sometimes needs to speak...

Glömde matlådan idag så det blev lunch idag igen..
Och idag kom jag till en insikt, inte intresserad.
Inte på det viset iaf. Och inte nu.

Var och boxades med Anna H idag.
Kom på varför det var så länge sen jag var på ett Box-pass..
Det är så innihelvetesjävla drygt!! Och jag skulle bli mycket förvånad om jag slipper träningsvärkens tunga kedjor imorgon.. Dooohh!!

Undrar varför jag har en liten klump i magen..?
Jag vägrar ha dåligt samvete för nånting! Vägrar!
Jag är stor jag får göra som jag vill så länge jag tar konsekvenserna!
Och det gör jag.. väl?

Lunch ute imorgon igen.. fast jag gjort matlåda!
Med vissa svårigheter i schema och planering så verkar det som jag och Mr Fika får till en träff.. Det har ju vart allt annat än lätt.. he he
Får väl vika mig för lite tjat! Måste ju ändå äta! ;-P

Var förresten på hälsoundersökning i morse!
Jag är frisk som en nötkärna! Kunde inte bli mycket bättre! :-)

Godnatt därute!

Kommentarer

  • Grannen säger:

    hmmmmm..... Hur vore det om du skulle plita ihop ett mail till mig med lite detaljer som jag tycks ha missat...? ;)
    Skønt att høra dig skratta! Ha en fin dag! Kram

    2007-10-10 | 08:30:02
  • Anna Andersson säger:

    Vem är denne mystiske Mr. Fika egentligen??? *nyfiken*

    2007-10-10 | 19:26:39
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: