luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ratatouille

Kategori: My life..

Har vart hemma hos A-K på middag, blev våra berömda tortillas-pizzor, supergoda som vanligt! Skägget kom också förbi och åt med oss.. Jag tror han är lite kär i A-K.. hi hi.. Fast det har han nog tyvärr inte mycket för.. Vi åt iaf våran mat och tittade på filmen Ratatouille.. Vilken söt film.. Jag och A-K satt och lät ungefär såhär: "naaaj".. "tihi".. "aaaww".. "ha ha ha"... "sötis".. "fniss".. etc.. Skägget sa inte så mycket, men han skrattade lite han med!


Tack för fina förslag på sällskap till förra inlägget!
Skönt att veta att man inte är ensam! :-) Jag menar, Loppas "lussekatt och glögg på julaftons morgon", eller A-K´s "vi kan va ensamma tillsammans".. Det värmer flickor! :-)

Fredag imorgon, förmodligen fullspäckat på jobbet fram till lunch..
Satt med kunder till 40 min efter stängningstid och agerade handläggare på ett lån idag, och det tråkiga är att vi (butiken) nog inte får ett öre som tack för hjälpen.. För vi säljer inte villan som låntagarna köper!  Allt tack vare bankens eget slarv "ojdå.. här är en post-it lapp som jag glömt bort".. nämen oj då! Up yours! Tur jag inte var på väg någonstans.. Måste iaf kolla så det löste sig imorgon. Vill inte att vi ska få dåligt rykte! Sen är det annonser som ska göras och skickas in. Tre tillträden.. och en visning.. Sen får jag förhoppningsvis ta helg..

Sov gott där ute!

Kommentarer

  • Olli o Anna säger:

    Love U

    2007-10-26 | 10:43:23

Kommentera inlägget här: