luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Runt broarna med lillebror

Kategori: My life..

Så är då denna dag snart till ända med.
Och vad har jag gjort? Ingenting!
Blir superstressad av att inte ha nåt att göra!

Jag tog visserligen en promenad över älven till Mr Broder som bjöd på fika..
Frågade lite på skoj om han ville gå runt broarna (domnarvsbron och bullerforsbron) med mig och döm av min förvåning när han sa "kanske det"..
Så vi knöt på oss skorna och gick en sväng! Räknade lite grovt på hitta.se´s karta att jag måste ha gått ca 8 km iaf! Det var duktigt med tanke på att jag missade spinningen imorse.. Och det var kul att få med sig lillebror! :-)

 
Jag och Mr Broder på höstpromenad

Får se vad som händer ikväll.. Hade tänkt åka till Muppis, men jag skiter nog i det.. Kom kanske upp nåt roligare alternativ.. :-P
Ska iaf hoppa in i duschen nu till att börja med!

So long!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Det är härligt med höstpromenad. Man får lite extra energi som man verkligen kan behöva så här års...

    2007-10-14 | 09:47:22
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: