luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Söndag it is

Kategori: My life..

Inatt drömde jag otäcka, jobbiga drömmar..
Sov väldigt gott när jag sov, men vaknade i omgångar av drömmar, törst, sms, gosiga missar etc. Så när jag vaknade strax före klockan skulle ringa så passade jag på att njuta av stunden där i sängvärmen tillsammans med gosigumman Tassa som legat på mitt bröst halva natten..
 
Morgonmys

Kom hemifrån strax efter åtta på morgonen, ställde mig på ranchen och slog en hink innan de andra kom och vi slog ut. Idag gick det bättre än förra helgen, kom inte sist nu iaf! Härligt väder för en speltur var det med! Inte kallt och inte varmt.. Perfekt möss- och fleecetröjeväder! :-)

Myssen på!

Fortsatte hem till Muppis för lite middag, sällskap och tv-tittande (kollade på reprisen på Grey´s!).. Somnade efter en stund i mammas fåtölj till ljudet av en sprakande brasa.. Skönt serru!
Umgicks lite med bästaste A-K när jag kom tillbaka till Medväga.
Skönt att ha dig på hemmaplan igen!

Nu ska jag gå och kasta mig på ansiktet.. (störtdyka ner i sängen)
Zznark!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Jag missade din födelsedag!!!!
    Vad är det för fasoner egentligen?
    Skäms på mig.
    STORT grattis i efterskott i alla fall.
    Hoppas du hade en toppen födelsedag!!!
    Tårtan kommer med posten ;)

    2007-10-22 | 16:30:00
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: