luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

The magic number..

Kategori: My life..

Nyss hemkommen från ett svettigt spinningpass..
Idag var det riktigt kul! Jag kände att jag orkade hela vägen liksom och sen var det kul att det var en gammal Mockfjärding som ledde passet också! Malin, har både ridit på GRK och friidrottat på Flodavallen med henne! Kul! Bra musik var det med, känner mig på topp! :-)

Har precis skruvat med tvättmaskinen (tömt ur gammalt vatten, får se om det blir nå bättre..) och satt igång en maskin, ska nog sätta igång diskis med! Vad gjorde man utan maskiner??
Sitter och funderar på vad man ska laga för mat..
Har en massa saker som jag skulle kunna laga, men är inte riktigt sugen på nåt av det. Men hungrig är man ju förstås! Skulle va gott med lasagne, men orka!!
Måste dessutom vara duschad och färdigäten innan kl 21, för då ska jag och A-K ha en dejt framför Grey´s Anatomy!! Får inte missa!!

Och så en sak till...
Twentyfive, it´s the magic number, yes it is, it´s the magic number..







Får väl se hur det är med den saken! :-P
Löning den 25:e, imorgon, är det iaf! :-D

Tjillevipp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: