luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Trött och lycklig

Kategori: My life..

Kom precis hem från en SPA-kväll i Leksand!
Jag har bubblat, solat, fått massage, ångbastat och ätit sallad!
Det allra bästa var nog ändå massagen, känns som det var urtider sen jag fick det sist! Kanske nån kan offra sig nån dag? :-D

MIN dag har vart en bra dag, men en grej slår lite högre!
Jag undrade om hon skulle höra av sig..
Och det gjorde hon! :-)

Jag må vara för gammal för att önska mig en massa presenter, men jag fick faktist det jag ville ha! En Black&Decker verktygslåda! :-P
Nu återstår bara att stoppa ner allt skit i den! Finns saker liggande utspridda lite överallt här. En skruv här en halv tumstock där, en betongkrok här och en limtub där..
Jag fick ju även en golfklubba i förskottspresent förut, min "Whitesnake" eller "Vita kobran" som jag kallade den hela söndagen.. Jag citerar mig själv på knagglig engelska med lite ormtjusar-brytning; "My white cobra, oh my white cobra... I cannot stop it, I cannot stopp it!". Samtidigt som dessa ord sägs med iver så ska man låtsas att min helvita hybrid är en slingrande orm som gör utfall mot en av motspelarna.. Funkar alltid för att inge lite respekt! :-)
Förutom "vita kobran" och verktygslådan så fick jag även denna SPA-kväll.
Tack tack tack min underbara familj för att ni är så goa!
 
Nu går jag och lägger mig och ser fram emot fredag!
Då blir det party party!!
YeeeHaaaaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: