luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

A..ah..ah.atjooooo!

Kategori: My life..

Får inte bli förkyld igen nu!! Sluta nys!! Skulle va så typiskt mig att bli sjuk nu när jag äntligen kommit igång med träningen igen!

I morse skuttade jag upp när klockan ringde vid tjugo i sex, drog på mig träningsoverallen, kollade hur kallt det var ute... Gick ner och hämtade morgontidningen, klädde av mig igen, läste 5 minuter, somnade om och vaknade 45 minuter senare.. Det var den morgonpromenaden det!
Tvingade mig iaf till att ta cykeln till jobbet sen..
Jag tycker inte om att det blir mörkare och kallare ute.. Jag vill ha ljus, sol, värme och kärlek jämt! Tänk va trevlig världen skulle va då! :-)

Idag kommer älskade A-K hem från jobb i Norge igen!
Kanske hon kan få upp och ut mig på morgnarna? Förmodligen inte.. Det har faktist vart hon som bangat de sista gångerna..inte jag! :-P

Ikväll planerar jag gå på Afro Power Dance kl 19, sen full fart hemåt till Idol och sen.... DESPERATE HOUSEWIVES!! Wohooo!

Just ja! Måste komma ihåg att gratulera brorsan som fyller 32 idag! Grattis!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Men du kom i alla fall upp ur sängen tidigt, och det är jäkligt duktigt bara det. Man ska inte ha för stora krav på sig *blink*

    2007-09-24 | 18:24:13
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: