luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Björn-kram sökes?

Kategori: My life..

Idag hade jag gärna krupit upp i en varm famn, gosat och mått..
Är på ett riktigt kel-humör! En Björn-kram hade nog inte suttit så dumt idag..?
(Måste få ordning på mina hormoner snart.. ha ha)
Men match.com har jag lagt ner nu iaf.. Fanns inte många att hänga i julgranen där..
Inte om jag vill vara säker på att komma undan med livet i behåll! ;-P

Dagen började med att min planerade morgonpromenad uteblev (efter att ha kastat mej efter klockan borta vid dörren, skyndat mig att ställa fram den en halvtimme.. och vaknat en och en halv timme senare...), måste komma igång med de där promenaderna igen nu.. Är för slö!

Den planerade träningen uteblev också eftersom Lindskog var tillgänglig och kom hit på kaffe! :-) Han hann precis komma hit när han fick telefon.. han hade missuppfattat tiden när han skulle hämta nån vid tåget.. Så han fick slänga i sig lite kaffe och fixa en ny brandvägg till mig, sen var han tvungen att åka.. Stackarn.. kan inte va lätt för honom att va populär! ;-P

Åkte till maxi och handlade med A-K..
På vägen hem så sa jag nåt i stil med: "jag bär en slöja av oro för min ekonomi den här månaden".. Sen skrattade vi, men faktum är att jag inte har många korvören kvar att ha kul för nu.. Tur att man fyller år snart så man kanske får nåt bidrag om man har tur.. :-P

Nä.. nu är jag dödligt trött.. Har suttit alldeles för länge vid datorn ikväll..
Ta hand om er där ute.. jag ska sova nu!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Då har vi samma problem du och jag. Delar din slöja av oro.... :/

    2007-09-28 | 11:18:38
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: