luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bullbak och skinnpåsar..

Kategori: My life..

Idag har jag bränt pengar.. igen.. :-/

Det var faktiskt inte meningen att det skulle bli så, men...
Idag skulle alla utom Camilla ut och äta, så vi gick till Liljan och åt grönpepparbiffar. Jag gick därifrån lite tidigare eftersom jag bestämt mig för att lägga mig i massagestolen en stund. Uträttade först nåt ärende, gick tillbaka mot kontoret, DÅ kom jag på att jag inte hade nycklarna med mig.. Så då var jag ju bara tvuuungen att gå in på Intersport och titta på kläder.. Klart som korvspad var det väl dessutom att jag - som sällan eller aldrig hittar nåt jag är nöjd med - hittade ett par brallor som blir perfekta för golfbanan! 750:- tack så mycket..
Sen fick jag lite ångest och tänkte att jag nog måste åka till kupolen och kolla läget också.. Kanske finns det billigare där? Och då skulle jag ju kunna lämna tillbaka dessa..

Smet från jobbet lite tidigare för att hinna träna pump halv fem (är inne i ett bra flow nu!), det gick ganska bra, det lär väl visa sig hur mycket träningsvärk jag har imorgon är jag rädd.. träffade kusin-Loppa på Svea också! :-)
Efter träningen for jag vidare till helv.. kupolen..
Kollade runt på en massa byxor, men hittade inga som var så bra som de jag köpte tidigare.. antingen är de för små, för korta, fel färg.. ja tom för stora!! Så jag la ner jakten på ett par billigare byxor.. Vill man vara fin så får det väl svida även i plånboken...
Efter byxjakten övergick jag till bh-jakt.. Det är väl själva fan att det ska va så jävla svårt att hitta en bh till de här skinnpåsarna!!?? För trång runt om.. felmärkta galgar...för små kupor.. TANT-kupor.. och ja, den satt skönt och.. neeeej.. vad är det där för fladder??.. det borde vara utfyllt med bröst!!! Hittade väl nåt åbäke tillslut, men inget att hänga runt en sängkarm direkt... Är jag för onormal för att köpa behå på Lindex? tydligen..

Från byx- och behåjakt till björnjakt..
Han har redan kostat mig en ny mascara och ett par brallor.. Kan ju inte dyka upp på dejt i ballongisarna.. Är lite nervös faktist.. Har ingen riktig aptit.. blir mätt på ingenting.. Tränar järnet..
Tänk om det blir sådär pinsamt tyst.. Det var ju ett tag sen man var ute på marknaden.. tänk om jag glömt bort hur man gör!! *hemska tanke*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: