luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En kvinnas intuition..

Kategori: My life..

Ojojoj.. Jag tror jag shejkade loss hela bäckenet igår på Afron..
Börjar få en härlig träningsvärk! =)
Har planerat för spinning idag också, får se hur det går..

Igår efter träningen var jag över till A-K och tittade på DHW och åt mackor och te.
Helt apropå som kom hon på att hon frågat sin kompis om Björns (helgens konstiga typ) telefonnummer..
Han hade det inte, men han visste vad han hette i efternamn.. Eniro nästa, 6 träffar.. varav 3 var utanför falun.. sen var det mitt minne och uteslutningsmetoden som gjorde att jag till sist efter ett visst mått av övertalning skickade iväg ett sms till en av dem.. :-S
Det visade sig vara rätt.. :-)
Pratade vidare på msn hela kvällen och om allt går enligt planerna så blir det en dejt på lördag..  Han verkade riktigt trevlig, och så bad han dessutom om ursäkt för att han kanske varit liiite väl på i lördags.. Men kontrade med att jag minsann inte vart så mycket bättre jag heller.. fråga om okända karlars telefonnummer bara sådär.. Oups! he he
Så, gott folk. För andra gången i denna bloggs historia så får jag erkänna att jag är en kvinna med många fördomar.. Han var inte så konstig när allt kom omkring.. Fast jag antar att det egentligen återstår att se.. hihi!

I´ll be back!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: