luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fräs!

Kategori: My life..

Fredag igår!
När jag kom hem från jobbet satte jag igång med projekt "Get-It-Clean"..
Har verkligen legat efter med städningen här ett tag nu..
Köpte proplösare när jag var och handlade med A-K häromdagen, FRÄS!!! sa det! =) Nu rinner det igenom betydligt bättre iaf! Sen tog jag hem lite kalkmedel från jobbet, FRÄS sa det där med så var all kalk borta! Skurade rent i kök och badrum, sen cleanade jag upp så det bara är att dammsuga idag! :-) Eller imorgon! :-P

Efter städningen var det dags för mat! Då var jag hungrig som en varg så det fick bli den gamla "Daniel-special", dvs hamburgare och makaroner.. Sen hamnade jag, som så många kvällar förr, vid datorn.. Leksands-Anna satt hemma och ölade och var på ett riktigt kalas-humör.. Och jag kunde ju inte va sämre.. så.. Jag öppnade en flaska rötjut och fick i mig halva flaskan innan det var läggdags! ha ha Somnade som en prinsessa! Och sov till strax före elva idag.. Skööönt! Och inte har jag dåligt samvete heller! :-) För det är ett riktigt skitväder ute!

Har vart och tränat BodyPump nu på förmiddagen och snart kommer Daniel hit och ska klippas! Får väl sätta på kaffekannan då.. Kanske åker till mockfjärd ikväll.. har inte bestämt mig än.
Kram!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Städning är tråkigt som tusan. Jag ska ha en sån dag idag...(har jag sagt i flera dagar nu). Ska möblera om, rensa ur gammal skit och städa upp orentligt. Det är väl för roligt va? Tänk om man skulle gå ihop och hyra en polack???

    2007-09-30 | 12:15:49
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: