luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fullbokad

Kategori: My life..

Om man känner sig jäkligt trött i kroppen, alltså, när man tagit ut sig så man knappt orkar göra nåt mer... Vad säger man då? Att man känner sig död, eller att man känner sig väldigt levande?

Just nu befinner jag mig iaf i ett sånt läge!
Den här helgen bara spang förbi..
Var som bekant och tränade igår fm, klippte Daniel efter det, lagade mat, åt, åkte till Mockfjärd, såg två filmer (och drack två glas vin = jag har druckit en hel flaska den här helgen..ojoj, mer än på länge!)
Idag laddade jag för golf, slog på ranchen innan vi gick ut och det gick skitbra, tom träklubborna funkade! Sen skulle vi slå ut och jag misslyckades totalt (hamnade mask bakom ladan nere i ravinen med första, räknade den som pilsnerboll och slog nästa ut i diket...) och efter typ 4 luftsvingar tog jag upp på första hålet.. Det satte liksom ribban för mitt fortsatta spel..
Och så hade vi en gubbe med oss som bokat på sig..
Gillar inte att ha nån översittargubbe i hasorna.. >:-(
Jag och "boll-kalle" (mamsen) gick av efter nio, åkte hem och medans hon lagade god mat så kollade jag på en Wallander-film! (Me like!) Avnjöt mammas "lockiga kött" som jag jämt kallade det när jag var liten (renskavsgryta) och sen åkte jag mot Borlänge och Svea för ett svettigt och skitroligt pass med BodyJam! :-D

Nu sitter jag här (igen) och pratar med folk..
Det är otroligt hur social/asocial jag blivit beroende på hur man ser det..
Man pratar ju med  folk, men inte öga mot öga (vilket iofs kanske kan va bra med..), om det är socialt vet jag väl inte.. hi hi
På tisdag ska jag besiktiga bilen (svälj), på onsdag ska jag lämna blod och kanske fika med en vän, på fredag ska jag golfa med jobbet i Säter och på lördag ska jag gå på Sabinas Fall med Emma! En riktigt händelserik vecka!
Och vem vet, kanske är det dejtdags snart igen? :-)

Jag fick ett skamligt förslag i natt..
Från en fyllbutt som verkligen gick rakt på sak.
Tur att jag inte vaknade.. det var mycket roligare att ringa och retas idag!
*fniss*
  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: