luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Gammal man gör så gott han kan...

Kategori: My life..

Usch, är det så här det känns att bli gammal?

Sov i Mockfjärd i natt, och trots att jag denna gång slapp ligga på soffan så värker ryggen..
Måste kanske ta mig råd att gå och få lite massage eller kotknäckning snart. Ugh!

Annars känner jag mig ganska laddad inför resten av dagen!
Ska ju hälsa på bebbe och efter det svinga min nya klubba, och efter det...PARTY!! :-)
Imorgon kommer jag nog inte att känna mig yngre direkt.. haha..

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Mmm...det är inte lätt att bli gammal inte ;)
    Ja, absolut ta en fika nån dag. jag är ju i Borlänge titt som tätt så det borde vi väl kunna planera in någon dag snart :)

    2007-09-16 | 11:52:31
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: