luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Jobb, svett, fett och barn!

Kategori: My life..

Tillbaka på jobbet.. Inget bredband hemma än, men snart..

Kom som sagt precis tillbaka hit efter ett mycket svettigt pass på Svea.
Halvsprang från jobbet för att hinna dit i tid, bytte kläder snabbare än stålmannen och kom inrusande i lokalen en minut innan passet satte igång.. Spinning, eller cykle1 som det egentligen heter.. Jag trampade på som en idiot och förvånades över hur lätt det var i början, svetten sprutade och jag tänkte på Beach 2008 för att hålla modet uppe! När sista låtens kom så tänkte jag "nu jävlar ska det trampas!" Och trampade gjorde jag..
Stretching.. Anna börjar bli yr, Anna ser stjärnor, Anna får sätta sig på golvet och andas för att inte spy eller svimma... Konstigt det där. Jag har varit med om det ett par gånger förut, och alltid på spinningpass (nån gång nåt annat med). Jag tar liksom i så luften går ur mig! Och så känns det som jag inte får nog med luft under passet, att den luft jag andas in är nån annans gamla använda.. Än så länge har jag inte svimmat, men idag var det äckligt nära! Creepy! Köpte en banan när jag kom ut, sen gick jag hit, vågade inte gå ner till bilen och köra hem, kände mig alldeles för svag. Men nu känner jag mig ok igen.. Konstigt det där.. Och lite olustigt. Kanske borde ha ätit ett bättre mellanmål än en clementin..?

Idag visade det minus på vågen igen! :-)
-1 kg sen i onsdags! Jag var tvungen att gå av och på vågen 3 gånger innan jag fattade att den faktist visade rätt! Totalt har jag tappat 4 kg nu! Duktig duktig! :-)

Jenny Bergkvist ringde precis, hon har blivit mamma för andra gången! Det blev en liten välskapt Valter! Grattis grattis, jag kommer snart och våldgästar!! :-D

Nu ska jag åka hem och laga lite mat.. Ska ju vara här om sisådär 12,5 timmar igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: