luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Karatefylla

Kategori: My life..

Internet funkar än... Skumt, väldigt skumt..

Lördagen började med att jag försov mig en halvtimme, vaknade av ett SMS från A-K, tur jag har henne, annars hade jag väl sovit än.. Plockade upp mormor vid halv elva, åkte till mockfjärd, lekte med Molly, åt grillat och blåbärspaj, hastade iväg till golfbanan, gick 18 hål med papsen och kusinvitamin Anna-Karin (låt oss kalla henne Loppa för att undvika förväxlingar och eventuella missförstånd). Det gick inge vidare för mig, men Loppa spelade bra! Det bli garanterat fler gånger!
Drog på mig en sjujäklarns huvudvärk, så när jag kom hem slängde jag i mig resterna från fredagskvällens pizza, sköljde ner med två treo och gick och la mig i en halvtimme..

piiip, piiiip, piiiiiip, piiiiiiiiiiiip......etc...
Vakade upp, utan huvudvärk! :-) Slängde mig in i duschen och gjorde mig i ordning för en utekväll på stan. A-K hade åkt till Dalhalla på Europe, så henne var det bara att glömma.. Messade till Lindskog och frågade var förfesten var. Den visade sig vara hos honom, så jag blandade till en fin drink utav slatten i Bacardi Ruzz-flaskan (fyllde upp med sprite och lime), stoppade det viktigaste i jeansfickorna och slängde mig i bilen.
När jag kom dit visade det sig att jag hamnat... på en grabbfest! Men jag är inte den som är den! Jag visade var skåpet skulle stå genom att spöa två av dem i Guitarhero.. ha ha Roligt spel! :-)
Det kom några till och snart var det dags för en promenad mot stan. Jag var bara tvungen att messa till A-K, jag citerar mig själv; -Sju söta grabbar och jag:-) kunde inte bli bättre!:-D Ja, det var faktist riktigt kul!
På Bolanche hade grabbarna bokat ett champagnebord (eftersom det var någon som inte fyllt 23 och det tydligen var ett sätt att få komma in ändå..), så det blev några skålar med champagne.. Kvällen gick och jag träffade en massa gamla bekanta som jag pratade och dansade med. Blev lite rund under fötterna och det slutade med att jag crasch-landade hemma hos Lindskog.. Det var nog tur idag, för dels så hade jag ju min bil där, så jag slapp promenaden dit för att hämta den idag, och dels så hade han en massa bra filmer man kunde glo på medans man väntade på att bli körbar!
Så här dagen efter så undrar man ju vem det var som rånade mig, slog mig hårt i huvudet och avslutade med att bajsa i min mun..

Nej, nog för idag.. Måste ha lite vatten!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Puss! Och dagens horoskop stämde... ;)

    2007-09-02 | 23:59:53
  • Anna Andersson säger:

    Låter som ett riktigt partaj det där :=)

    2007-09-05 | 19:22:00

Kommentera inlägget här: