luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Klack-slide med Fame-glide

Kategori: My life..

Åååhh.. Jag fattar inte hur jag lyckas!!??
Mamsen ringde och frågade om jag ville följa med på nåt ståhej på Qvarnströms (ja ni läste rätt, det går tydligen att ståhejja där..), de skulle bjuda på lite thaimat och sen fick man 10% rabatt på det man köpte (mot nån utskickad kupong).. hursomhelst, jag följde med dit och så visade det vara bara jag som provade jackor.. Mamma: "Testa den här!!" eller "Den här då?".. Men jag hittade inget klockrent så det fick vara..
Vi fortsatte iaf ner till X-cept, jag köpte ett bälte förra veckan som var lite trasigt, men de fixade det och så var vi på väg därifrån, när.......
Jag kände hur hälen gled bort från mig, kastade mig för mycket framåt, glajdade på golvet säkert två meter innan jag till slut stannade i nån pose som skulle kunnat vara tagen från Fame...
VARFÖR lyckas jag alltid med sånt?? Måste ha sett skitfult ut!

Skippade träningen idag, känner mig så trött.. Somnade som en stock i massagefotöljen på lunchen, och efter det blev det inte bättre.. Ska bli skönt att sova sen. Kanske blir det en morgonpromenad imorgon om jag orkar.. Blev iaf bestämt nu att jag och Emelie går på Shrek den tredje imorgon, då får man nog skratta lite! =)

Ikväll blir det en gammal hederlig tevekväll! Först Idoluttagningen från Borlänge (Wiiee!! Hoppas man ser nån man känner!!) Sen blir det absolut sista avsnittet av min torsk-serie "What About Bryan"... Men inte ska vi deppa för det!!
Nästa vecka börjar ju DHW och GA igen!!! :-D

 

Och så avslutar jag dettainlägg med et STORT grattis till kusin Loppa som varit duktig flicka och spelat till sig ett handikapp!
Grattis, du är numera officiellt handikappad! :-)

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Hade gett vad som helst för att se din glidning á la Fame *asgarv*

    2007-09-13 | 22:18:47

Kommentera inlägget här: