luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Måndag igen!

Kategori: My life..

Ny vecka, nya tag!
Den här veckan hade vågen stått stilla, men inte deppar jag för det! Nej nej! jag är glad så länge det inte går uppåt! Jag har ju vart duktig med träningen och muskler väger mer än fett osv.. Jag mår riktigt bra faktist!

Jag måste medge en sak... Jag har lite ångest, men bara liiite..
TÄNK om jag dizzat fel kille..? Tänk om han var HAN!!?? Han var ju söt och verkade snäll.. dock lite konstigt påflugen.. men ändå? Och så spelade han ju golf... En date kanske han var värd ändå..? Åh ibland är jag bara sååå klantig!!! *FÖRVIRRAD*

Idag kom Daniel hit och hämtade teven.. och vardagsrumsbordet..
Måste kanske skaffa en till teve, men jag har ju redan 2.. Fast prio1 är ändå ett nytt bord, känns lite konstigt att inte ha nåt.. som kineserna..? eller var det några andra som satt på golvet? 
Vi gjorde även ett litet byte.. Jag behåller PS2 och han får ta mitt gamla (knappt använt - som nytt) köksbord! Deal!

Ska gå och fixa lite mat nu. Kanske återkommer senare för jag kom på en sak jag vill ta upp!



Tillbaka..

Jo.. Det har ju stått en del om jakt i tidningarna på sistonde..
Jag är ingen jaktmotståndare, men... Snälla ta och ge er!! Direkt man sett en björn eller varg, då rasar man i tidningen och begär skyddsjakt! Jag anser att det är människan som är det värsta rovdjuret! Jag skulle såklart skita i brallan om jag mötte en björn eller varg, men, de har inte bett oss fälla all deras skog och skjuta deras mat.. Klart som fan att de är hungriga och måste ge sig in på nya jaktmarker..
Visst, jag älskar djur och tycker det är jättetråkigt med alla hundar som fått sätta livet till i skogarna, men var var husse eller matte? Och är det kanske inte sånt man får räkna med som jägare?
Ska man skjuta varg och björn utav rädsla? Isånnafall hade jag hellre sett att man skjuter varenda mördare, våldtäktsman, bedragare, tjuvar och annat löst folk! Är betydligt mer rädd för sånna!
Var bara tvungen att få det sagt, din jevla jegere! :-P

Make love, not war!
Djuren är väl också männskor?

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Om det nu var han som var HAN...prinsen alltså...då måste jag säga som min ytterst kloka vän Lisa: -Det som är meningen sker.
    Helst ska man upprepa det på norrländska i sitt huvud:-)Och vips så är man övertygad om det!
    Hehehe, irriterande råd när man vill ha snabba svar va??
    Kram kära kusin!!

    2007-09-17 | 20:34:51
  • Anonym säger:

    Næ vænnen, djur ær inte mænnskor, dom ær djur... ;)
    Men jag kommer hem i morgon :)
    Och vi ska ordna kontakt med HAN. Puss

    2007-09-18 | 00:32:44

Kommentera inlägget här: