luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Miss Träningsvärk 2007

Kategori: My life..

Ännu en morgon då min vilja slitits mellan sängvärmen eller Beach 2008...
Det glädjande beskedet är att beachen vann, även denna gång! :-)
Var och tränade pump igår för första gången på typ ett halvår eller nåt.. GISSA OM JAG HAR ONT I KROPPEN IDAG!!!??? Jag går som om jag skitit på mig.. Det var ju det jag ville undvika, och trodde faktist att en morgonpromenad skulle kunna lindra lite, men.. Eller, det kan ju hända att jag inte skulle ha kunnat gå överhuvudtaget om jag låtit bli..?? Hade tänkt gå på BodyBalance ikväll, men blotta tanken på statisk träning i viga kroppsställningar... Nej, det går inte. Får nog bli en kvällspromenad i Medväga istället!

Imorgon står golftävling på schemat!
Åker till jobbet, fixar annonserna, åker med Anna till Avesta vid elva-tiden, sen ska det golfas!! På kvällen vankas sen tjejkväll, med eller utan alkohol, det är frågan..!? Borde nog ta och rikta in mig på att köra. Det har ju blivit rätt blött två helger i rad nu..... he he

Glömde förresten tala om att det var minus på vågen även denna vecka (blev vägning onsdag istället för måndag pga pizza-ångest efter helgen som var..)..
-0,5, många bäckar små... :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: