luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Morgonpigg!

Kategori: My life..

Imorse var jag ovanligt pigg (inte hela jag, men hjärnan var iaf vaken). Hade legat och kastat mig och drömt i nån timme när jag övertalade mig att kliva upp och på med träningsoverallen! Och med raska steg kom jag tillsist ut på en uppfriskande morgonpromenad!
Är inne i ett bra "flow" nu.. Träning måndag och tisdag, morgonpromenad onsdag och ev träning i em med, har packat grejerna iaf!

Imorgon blir det nog bio med Daniels lillasyster Emelie!
Är det nån som har sett "Ett öga rött" eller vad den heter? Blir nog bra det där..

Satt hemma på golvet och kopplade igår!
Tro banne mig att jag fick ihop allting rätt, så jag fick tom igång internet!
Men ska nog inte använda det så mycket innan jag har ordentliga brandväggar, virusprogram och sånt där annat skit som jag inte förstår mig på..

Någon som har nån plan för helgen?
Jag vill hitta på nåt kul!! :-)

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Hej lilla söta kusin!
    Tänkte bara upplysa om att nu har jag äntligen skramlat ihop mina 3x18 poäng över 9 hål!!!
    Var i Rista och spelade idag med mitt x och jag var riktigt bra!!
    Spelade med Magnecyl och förkylning och kanske feber i kroppen, men skam den som ger sig!
    Ser fram emot nästa runda med dig eller dig och Lars!!!
    Kram och hoppas du får kul i helgen. Själv ska jag jobba 3 nätter, riktigt riktigt roligt.....inte!

    2007-09-12 | 16:50:39
  • Anna Andersson säger:

    Tänk om jag kunde vara lika duktig som du är. Du verkar ha kommit igång ordentligt med träningen nu!!! Good for you.
    Jag har inte sett "Ett Öga Rött" än...men jag känner igen regissören så jag ska absolut gå och se den. Han gör ju långfilmsdebut nu *kulkul*

    2007-09-13 | 22:16:09

Kommentera inlägget här: