luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Morgonstund med andedräkt av drake

Kategori: My life..

I made it!
När det var läggdags så ställde jag klockan långt bort från sängen, nästan ända borta vid dörren..
Och när klockan ringde nu på morgonen så kastade jag mig ur sängen, bara för att inse att min fruktansvärt morgontrötta och sömntyngda kropp inte riktigt var lika pigg som min hjärna! Jag fick tag i klockan, stängde av alarmet och dunsade tungt ner på sängkanten igen.. Åååh sängen var sååååå lockande! Jag mådde illa av trötthet men viljan var denna gång snäppet starkare!
Med detta mina vänner, vill jag säga: Jag kom ut på morgonpromenad!!! (med stavar tom!)



Jag är en tjej med fördomar, det erkänner jag.
Vissa fördomar blir ofta besannade, men ibland händer det ju att man har fel. Att det verkligen rör sig om just, för-domar. Jag hade fel om en person, jag har sagt det till henne. Fast det inte rörde sig om så allvarliga grejer så skäms jag lite såhär i efterhand.. Det som jag ansåg vara lite "för mycket utav det goda" förvandlades till en jäkligt rolig och glad tjej som tar för sig utav livet. Och VAD är fel med det? Inget, nada, nothing, niente.. Så än en gång, sorry girl!

Igår efter jobbet så skulle jag hasta iväg till kupolen för att fixa bredband, det visade sig även att Leksands-Annas shopping-tarm skrek, så vad gör man inte för sina vänner...? Det blev en helkväll på kupolen med shopping, flirting, nannying (lilla Oliver kom ju med pappa sen) och till sist eating..
Tänka sig, hon måste verkligen ha dåligt inflytande på mig, för jag brände 1700 spänn så snabbt som ingenting.. så nu är det färdig-shoppat för fröken Björklund den här månaden (fast jag skulle verkligen behöva en ny tröja...)!

Back to life, back to reality.
Ikväll blir det träning. Det måste bli det, eller som A-K´s mentala tränare säger att man ska säga: Jag SKA träna ikväll (inga måsten).
Mötte henne förresten på parkeringen i morse.. Lätt att skylla på syrran va? ;-)
Men fin va du i håret iaf! :-D

Kommentarer

  • du är förlåten säger:

    Jag bockar och bugar, för en person som är så stor i sinnet som du! Vackert! Förlåt för mitt dåliga inflytande men haha jag gör det gärna igen, förför dig på kupolen alltså. Oliver vinkade så armen nästan gick av, han gillade dig och pratade om anna hela vägen hem. Puss på dig stumpan vi ses på fredag. Tjoho

    2007-09-05 | 13:52:44
  • Anna Andersson säger:

    NÄ MEN!!!!!! Duktig flicka [klappa på huvudet]. Du har nu, officiellt, bättre självdisciplin än vad jag har ;)

    2007-09-05 | 19:29:26

Kommentera inlägget här: