luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Och så kom Björn...

Kategori: My life..

Nej.. jag känner mig inte yngre idag heller.. ;-)
Kom precis hem från Falun där jag tillbringat natten på Majsan!

Gårdagen blev, precis som jag förutspått, en ganska hektisk dag..
Var och hälsade på Jennys lilla knodd (ursöt liten klump det där..aawww..), var hem och åt och sen vidare ut på golfbanan.. Min nya klubba funkade asbra! Jag spelade faktist ihop hela 15 poäng på första 9 hålen, så det är klart godkänt! Skönt att känna att det finns där, någonstans... Det blåste typ storm också, så det var riktigt bra!

Vidare hemåt, värmde på en Euroshopper-lasagne medans jag sprang genom duschen, åt, fixade och grejeade, packade och sen vidare mot Falun och Slussbruden! Väl där mötte Anna upp mig och vi slängde in packningen i Majsan och stegade de kanske 100 stegen bort till Slussbruden. Där inne var stämningen (och värmen) hög! Trubaduren (en söt sak med gitarr och fina ögon - och sexpack enligt Anna) höll låda i form av musiktävling och efter en drink så var jag inte sen att hänga på i de andras tempo! Förfesten flöt på med drinkar, hundbad (Smilla Jonsson råkade visst trilla i vattnet!?), vatten/glykol-läcka, sång och skratt, och snart var det dags förr Harrys!
Väl där så hamnade vi i baren - för att beställa vatten! :-) Guuud va skönt med nån mer som tycker det är gott!! vi minglade runt och träffade på lite folk. En av de påträffade var en kille med 5 i hk.. En ganska söt sak som hette Björn.. Han var väldigt trevlig och vi bestämde att han skulle ge mig privatlektioner i golf så jag tog hans nummer... Jag och Anna gick därifrån, dansade oss svettiga, drack mer vatten, minglade, stötte på Björn igen och.. han kramade om mig som om vi känt varann ett tag... Vi fortsatte därifrån, satte oss på ett par stolar vid utgången.. och så kom Björn... Han var VÄLDIGT på och sa en massa snälla saker, presenterade mig för sina gamla vänner, kramades osv.. men då började tycka att han var lite konstig.. Vi (jag och Anna) fortsatte mot dansgolven, minglade igen, dansade.. och så kom Björn... Han kramades och dansade tätt inpå och jag bara dizzade, gång på gång (fö så känns det kul att skriva att JAG fick dizza nån.. hihi), det slutade med att jag frågade Anna om det inte var dags att ta en taxi mot Slussen... Det var det..
När vi kom tillbaka hade musiken tystnat, och min söta trubadur var på väg hemåt, så det var bara att kasta in handduken för kvällen! Somnade skönt i fören på Majsan, tillsammans med Anna och en småfuktig Smilla.. Sov gott (men lite hårt) ända tills i morse..

Vi satt och pratade om gårdagskvällen och jag fick lite dåligt samvete för att jag kanske varit alltför dizzande mot Björn, så jag tänkte att "äh, jag kan väl skicka ett SMS iaf...", men det kunde jag inte (hi hi) för jag var inte helt nykter när jag la in hans nummer.. Jag minns att jag skrev hans namn och nummer, men sen måste jag ha tryckt på tillbaka istället för spara... Oups! Så kan det gå... :-)

Nu ska jag gå in och lägga mig en stund på MIN säng, sen ska jag ladda för Body Jam kl 17. Ska bli skitkul!

Adios Amigos!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Haha...starkt jobbat!
    Inte lätt att hålla koll på tekniken när man är lite rund under fötterna *ler*
    Synd på golflektionerna bara :/

    2007-09-19 | 14:34:45

Kommentera inlägget här: