luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Rörmokare sökes!

Kategori: My life..

Min vanliga jäkla otur!

Utbildning på jobbet idag.. Vet inte om jag kan säga att jag kan allt flytande nu direkt men.. Sen var vi iväg till Rommehedslägret och åt lunch med Carolina och lilla Hanna! :-) Och jag fick äran att hålla henne (ja Hanna alltså!), sååå söt! Vill ha!! Eller kanske inte egentligen, men ni fattar..

Provade på Easy Line-träningen efter jobbet, snacka om effektiv träning! På endast 40 minuter var vi både svettiga, hade hög puls och tränat styrka! :-) Kul va det med! Duktiga duktiga flickan! *klappa på huvudet*

Duktiga flickan hade förresten lyckats gå ner ett kilo till idag! :-) Fem totalt nu!
Och idag kom våran gamla städerska in på jobbet.. Hon frågade direkt om jag hade bantat.. Men det har jag ju inte, det är det som är så jäkla bra!! Idag kontroll-mätte jag tom.. Tycker liksom att det borde ha minskat lite.. Men icke! Samma breda röv och tjocka midja som innan dessa fem.. Och ändå säger folk att det syns..? Det går inte riktigt ihop.. inte för mig iaf! ha ha

När jag kom hem slängde jag ihop en grönsaksgratäng och medans den stod i ugnen skulle jag passa på att rensa avloppet i tvättstället som jag stört mig på länge nu.. Fick tänka på andra saker för att inte kräkas på fläcken! Men efter några hulkningar och många håriga, slemmiga klumpar så satte jag tillsist ihop eländet igen.. bara för att upptäcka att det inte blivit ett dugg bättre!! Dessutom så läckte det på två ställen!! Fan fan fan... och ont gjorde det när man skulle få upp alla inslemmade gängar.. Vad gör man då? Ja..
- Lillebror, har extrem bacillskräck, glöm..
- Exxet, är inte så händig som han kanske vissa gånger vill tro, glöm.
- Dejten, njae, lite mer finkänslig än så, glöm.
- Lindskog, kanske, men han har aldrig tid, glöm.
- A-K, javisst!! Men Aj aj i händerna och trots några ihärdiga försök så läckte det lik förbannat..
Så nu finns det risk för att jag måste kontakta en äkta "plummer"...
Sen har tvättmaskinen börjat krångla igen med... måste allt hända samtidigt!!??
Morgondagens lön är väl snart ett minne blott...

Sökes.. Händig rörmokare!
(PS. Kom gärna klädd i så lite som möjligt.  Max ålder 35!!)

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Tyvrr kan jag inte hjälpa dig med "the plumming stuff" men jag hoppas att någon snygg, vältränad rörmockare snart anmäler sig som frivillig :=)

    2007-09-24 | 23:30:29
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • grannen säger:

    hahaha! Är det konstigt man blir kär?! ;)

    2007-09-25 | 08:06:32

Kommentera inlägget här: