luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Sinner

Kategori: My life..

Idag har jag syndat!

När jag var på väg hem ifrån jobbet insåg jag att jag var dödligt sugen på hamburgare.. Så det fick bli Burger King idag.. Och ingen träning..
Men man kan ju inte va duktig jämt! :-)

Annars har det inte hänt mycket idag.
SMS från Mr Dejt vid lunchtid. Värt nån pluspoäng kanske..?
Skulle ha städat här hemma idag, men jag fastnade framför datorn och - tro det eller ej - Match.com! Hörde från nån att det skulle va en bra/rolig grej.. Men oj.. man förstår ju varför en del förblir singlar! Det där var nog inget för mig..
Då är jag nog hellre utan! ha ha

Är trött idag. Känns tung i kroppen. Och lite likgiltig..
Inte så spännande med andra ord..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: