luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Söndagsbestyr

Kategori: My life..

Somnade gott på bäddsoffan i datarummet.. (Har ju varken soffbord  eller tv i vardagsrummet längre..) Ställde fram alarmet, somnade om, alarm av, slumra.. UPP BRÅTTOM!! Men med ren viljekraft tog jag mig iväg till träningen! :-)
Och det var tur det, för attans va kul det är! Och svettigt!

Sen var Emil och Daniel hit och hämtade lite post och de sista grejerna som var Daniels, skönt att få klart allt sånt där.
Emil lovade också att han - i utbyte mot att jag fixar hans hår - skulle hämta soffbordet som står i Leksand (brorsans gamla). Deal!

Jag ätit kräftor idag! :-)
Jag var sugen på sånna och hade ett paket i frysen så..varför inte?
Konstigt nog så ville inte katterna ha, så jag fick äta själv..

Nu ska jag gå och kasta mig i sängen! Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: