luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Spöken i Medväga??

Kategori: My life..

Idag fick jag äntligen/återigen mätta min sushi-tarm som skrikit högt ett par dagar! Hur gott är det inte? MMmmm me like! :-)

Träning idag igen, spinning, jobbigt, ja som fan.
Duktiga flickan kämpar på!
Beach! Beach! Beach!

Åh gud va rädd jag blev! Jag kände en kall vind mot ryggen.. tänkte att nu spökar det bannemig!! Men det var bara en kissekatt som hoppat upp med ett vinddrag!..hihi..

Nu har jag ett vardagsrumsbord igen! :-)
Emil var och hämtade det idag. Fast det är lite bittersweet.. Jag har ju vant mig vid mitt lilla mysrum nu.. Dator och teve och en härligt skön soffa... Kan det bli bättre? Men nu har jag ju ett bord så jag bör väl flytta in teven dit.. :-(
Skulle ha haft en större teve.. Känns litte fjuttig nu..

Apropå Emil så "köttade jag av hans huvud" idag (precis de orden hade han använt.. ha ha) Det innebär att jag fixat håret på honom, dvs rakat..
han och hans uttryck.. he he

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Att "kötta av någons huvud" låter som något en psykotisk massmördare skulle kunna syssla med...*asg*

    2007-09-26 | 23:15:49
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: