luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Stress

Kategori: My life..

Visst är det störande när man vaknar före väckarklockan och inte vet om man ska somna om - med risk för att vara dötrött när klockan ringer - eller gå upp och uggla bort en massa skön sömntid.. Det hände mig imorse..  Vaknade  av en kelsjuk och dregglande katt.. Inte sååå mysigt när klockan är fem på morgonen.. :-/  Lyckades iaf få honom att lägga sig ner till sist och somnade - utan problem - om. När klockan ringde 40 minuter senare var jag däckad.. Men eftersom jag ställt klockan vid dörren igår innan jag la mig så kom jag upp! Skam den som ger sig!

Nu ska jag, när jag kommer iväg från jobbet, köra alldeles för fort hem till Medväga, mata katterna, packa grejer+golfsaker, åka till Mockis och äta, sen sover jag där.. Imorgon blir det en påhälsning hos Jenny med familj, sen golf med Elisabeth och förmodligen vidare på partaj till Falun, fullspäckat schema med andra ord! :-)

Lego över hela golvet... Tar det sen.. Ungjävel!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Jaaa, det är såå iriirterande när man vaknar så där okristligt tidigt. jag gjorde likadant i morse...låg vaken i säkert en timme i väntan på att klockan skulle ringa. Sen somnade jag om när det var ca 3 minuter kvar tills det var dags att gå upp....*zzzzzz* Trötter :/

    2007-09-16 | 11:51:08
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: