luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Summering

Kategori: My life..

Jaha.. och då väntar alla med spänning..? :-)

Var som sagt på golfdate igår..
Blev upphämtad i Medväga strax före kl 10, slog ut på första tee kl 10:50..
Spelade hyfsat och fick ihop 13 poäng på första nio. Stötte på farbror Kjell med fru vid nio-hålsfikat (och som han log så tror jag nog att det fanns en liten räv bakom örat...) gick sen ut och spelade rätt kasst de sista nio.. trösten var väl att han inte heller spelade särskilt bra igår, men jäklar vilka drivers människar har!! Okej, jag ska inte ljuga, det blev en del kramar (och nån enstaka puss med) under tiden och vi bestämde att vi iaf skulle fortsätta, som planerat, med middag och vin hemma hos honom..
När jag kom dit lite senare så åt och drack vi gott, kramades och myste en del..
Han är en jättemysig kille och jag tycker bra om honom, ska låta intrycken smälta en del så får vi se hur det går framöver.. Inga rosa moln och (vad är det man säger?) fågelkvitter(?) än kanske..

Nu ska jag ta mig nåt att äta, svepa in mig i en filt och kolla på teve, kanske slumra en stund och sen upp och iväg på BodyJam! :-) Det är balsam för själen!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Det var den filtrerade versionen till mamma och pappa förstår jag:-)
    Jag tar orginalversionen nästa gång vi ses, hehehehe....

    2007-09-23 | 13:14:16
  • Anna Andersson säger:

    Men hur gick det då? Fick den lånade behån ta plats på sängkarmen???

    2007-09-24 | 18:33:37
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: