luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Tiotimmarochtjugominuter...

Kategori: My life..

A-K kom över hit på middag idag! Tortilla-pizza (idag med), dvs som vanlig pizza, men på ett tortilla-bröd! Mumsigt!  A-K är min äldsta, och numera bästa vän. Jag har redan skrivit om henne, men det tåls att repeteras! Men henne kan jag prata om ALLT! Tråkigheter och roliga saker, allt! Och nu har hon lånat ut en behå till mig, som kanske gör sig på en sänggavel *asgarv*..

Imorgon smäller det! :-)
Datingdags!!!
Det kommer att bli skitkul!  Och golf-guden må vara med mig...
Man ska ju inte ha för höga förväntningar, men... ;-)
Fortsättning följer... :-)

Kommentarer

  • Loppa säger:

    You go Anna!
    Hoppas du sopade golfbanan med dejten:-)Väntar med spänning på rapport, hehehe....
    Golfade själv på Dalsjö med X:et igår. Har aldrig spelat så bra på den banan förut, så det var kul såklart!

    2007-09-22 | 17:22:15

Kommentera inlägget här: