luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Träsktroll med sockerchock!

Kategori: My life..

Jag var så jäkla trött i morse!!
Somnade ju innan halv elva igår kväll, så jag borde ha hoppat upp ur sängen, men icke.. Jag ställde fram klockan en halvtimme, och sen en halvtimme till.. Oups!
Så bra gick det med den morgonpromenaden.
Men imorgon måste den nog bli av.. Jag är nämligen sockerchockad!

Efter jobbet idag så åkte jag vidare mot biobesök med Emelie i Falun.
Har inte haft nån vidare matlust de sista dagarna, men tänkte att jag borde nog äta nåt innan bion, så jag gick och köpte en cheeseburgare på Donken.. Mötte upp Emelie, fixade biljetterna och fortsatte till ICA där bio-snarret skulle inhandlas.. Det blev inte jättemycket, men usch va illa jag mår nu! Tror fan jag är allergisk mot socker, eller beroende? För jag känner mig nästan bakis-illamående..  Skulle vilja spy, men gör det inte eftersom det är emot mina principer.. Känns iaf som det dröjer innan jag sticker fingrarna i gottepåsen igen och det är väl förvisso bra.. :-/

Hade ett riktigt bra samtal med Daniel idag! Jag är SÅ glad för att vi kan vara vänner! Han är en människa som jag älskar, men kan leva utan om ni förstår hur jag menar.. Eller snarare, kan inte leva med. Det är uppriktigt sagt skönt att vi gått vidare (båda två) för vi får nog ut mer av varandra som vänner. Det låter som en klyscha, jag vet, men det är så!


Just Friends
(Och ja, jag vet att jag såg ut som en raggarbrud, försök förbise det..)

Undrar om jag kan sova med allt detta socker i kroppen??
Har gjort några halvhjärtade situps för att döva ångesten, men det hjälpte föga..
Får ställa klockan vid dörren inatt igen, för imorgon SKA jag gå!
(Om det inte spöregnar förstås... :-P)

Kan förresten rekomendera "Shrek den Tredje". Flabb utlovas! :-D

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Måste absolut se Shrek! *längta*

    2007-09-13 | 22:21:29
  • Moster B säger:

    Du var mej en riktig hejare på att skriva! (Nästan) lika rolig som mig :-)) Loppa hade verkligen rätt när hon sade att jag bara MÅSTE läsa din blogg. Så där satt jag. Och läste dag för dag bakåt i tiden. Länge blev det - för roligt va´det! Kram på dig. Fick faktiskt vibbar om att tipsa någon tidskrift (jag får väl provision på skrivarhonoraret?)
    B

    2007-09-13 | 23:12:33

Kommentera inlägget här: