luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

4 minutes

Kategori: My life..

..ska det ta att skriva dagens inlägg!

Jag blev precis superglad!
Madonna släpper ett nytt album i slutet på april!!!!
Hur har jag kunnat missa det??
Har redan "kommit över" nya singeln 4 minutes! :-)
Alla som känner mig VET att jag är en stor Madonna-torsk..
I admit!

image334
Ska ha!! Ska ha!! Ska ha!!

Har haft rejäl träningsvärk efter gårdagens pump i benen idag.
Var iaf på combat, men usch va jobbigt det var!!
Men det är bra!
Hade gått ner 2 kg sen förra måndagen när jag vägde mig imorse..
Så nu är det inte mycket kvar tills jag är ifatt min "före Thailand-vikt"!

Och min lunchdejt gick bra!
Jättetrevligt!
Business!!!
Frågan är när..och hur?

3:42..
Skynda skynda..
Imorgon ska jag få massage.. eller få och få.. ska betala för att få!
3:53

Godnatt på er alla mina älsklingar!
Happy happy hap.. (tiden ute)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: