luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

A Slice Of Saturday Night

Kategori: My life..

Ännu en lördag snart till ända.

Vad ska jag göra ikväll?
Vad ska alla göra ikväll?
A-K sitter i sjön och Loppa snorar..
Jag måste hålla mig lugn i vilket fall som helst, kan inte bli sjuk nu!
Kanske var det ikväll det var den stora "ta hand om sig själv"-kvällen?
Kanske man skulle ta sig ett glas rött och bara njuta..?

Har varit i Mockis idag.
Vaknade vid nio, sölande runt här hemma ett tag innan jag kastade in sommardäcken där bak, åkte till Maxi för lite inköp och sen vidare mot Mockis! Idag var det jag som lagade mat! Chèvrelasagne blev det.. Lyckat - som alltid!
Emil bytte däck medans jag lagade mat, och efter vi ätit fixade jag hans hår. "Pratade" en sväng med brorsan och familjen i thailand över skype, eller, han pratade och jag fick skriva svar på msn, det verkar som om mockis utrustning inte funkar längre eller att det är nån inställning som måste ändras, troligtvis alternativ nr två.. Tog en liten promenad och sen åkte jag hemåt igen.
En skön dag.

Fast nu vill jag hitta på nåt!
Har en känsla av att jag kan bli sittande här vid datorn med zookeeper annars..
Finns en viss liten risk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: